Ви дивилися
Каталог товарів
Клієнту
Мова:
Тема сайту:
+380 66 372 43 30
Наша адреса
м. Харків, Палац Праці (вхід до арки), пл.Конституції, 1, магазин "F5".
Телефони
Графік роботи
  • Понеділок-п'ятниця з 10:00 до 19:00 Субота з 11:00 до 17:00, Неділя - вихідний
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Дивилися
1
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Обмін та повернення

Інтернет-магазин Козачок прагне забезпечити максимальний комфорт для своїх клієнтів. Ми розуміємо, що іноді може виникнути потреба в обміні або поверненні товару.

1. Загальні положення

1.1. Обмін та повернення товарів здійснюються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
1.2. Умови, описані нижче, застосовуються до всіх товарів, придбаних в інтернет-магазині "Козачок" , за винятком випадків, передбачених законодавством або зазначених в описі конкретного товару.
1.3 Для оформлення обміну або повернення зв'яжіться з нашими менеджерами за телефонами, що вказані на сайті, або через електронну пошту.

2. Повернення товару належної якості

2.1. Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 календарних днів із моменту отримання, якщо:

  • Товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації (подряпин, сколів, забруднень тощо).

  • Збережено товарний вигляд, оригінальна упаковка, заводські пломби, ярлики та комплектація.

  • Існує документ, що підтверджує купівлю (чек, товарна накладна або електронний чек).

2.2. Для повернення товару належної якості:

  • Зверніться до менеджера магазину для узгодження процедури.

  • Вкажіть причину повернення та надайте дані замовлення.

  • Надішліть товар назад до магазину (самостійно або через погоджену транспортну компанію).

2.3. Вартість доставки при поверненні товару належної якості оплачується клієнтом, якщо інше не зазначено у акційних пропозиціях.
2.4. Після перевірки стану товару повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів на банківську картку або іншим способом, погодженим із клієнтом.

3. Обмін чи повернення товару неналежної якості

3.1 Товар неналежної якості – це товар із виробничим дефектом, виявленим у процесі експлуатації протягом гарантійного терміну.
3.2. Якщо ви виявили дефект, зв'яжіться з менеджером магазину протягом 14 днів з моменту отримання товару або протягом гарантійного терміну, вказаного в описі товару.
3.3. Для оформлення повернення або обміну:

  • Надайте докази дефекту (фото, відео, опис проблеми).

  • Передайте товар до магазину або авторизованого сервісного центру для діагностики.

  • Додайте документ, що підтверджує покупку, та гарантійний талон (якщо застосовується).

3.4. Якщо дефект підтверджений, ви можете вибрати:

  • Заміну товару на аналогічну.

  • Повернення коштів.

  • Ремонт рахунок магазину (в рамках гарантійних зобов'язань).

3.5. Строки повернення чи обміну залежать від результатів діагностики, але не перевищують 30 днів з моменту отримання товару магазином.
3.6. Доставка товару неналежної якості для діагностики та повернення здійснюється за рахунок магазину.

4. Товари, які не підлягають поверненню

Відповідно до законодавства України деякі товари належної якості не підлягають поверненню, якщо вони були у вжитку або з інших причин.

  • Товари виготовлені на замовлення або під індивідуальні вимоги клієнта.

  • Товари, які втратили товарний вигляд або пошкоджені з вини покупця.

  • Деякі категорії товарів, зазначені у Переліку, затвердженому Кабінетом Міністрів України (наприклад, товари особистої гігієни, програмне забезпечення тощо).

Перед покупкою уточнюйте можливість повернення менеджера.

5. Процедура повернення коштів

5.1. Повернення коштів здійснюється тим самим способом, яким було здійснено оплату (на банківську картку, готівкою при самовивезенні тощо), якщо інше не погоджено з клієнтом.
5.2 Для повернення на банківську картку необхідно надати реквізити картки, з якої робилася оплата.
5.3. Терміни зарахування коштів залежать від банку та можуть становити до 7 робочих днів після схвалення повернення.
5.4. При оплаті післяплатою повернення здійснюється через узгоджену транспортну компанію або банківський переказ.

6. Гарантійне обслуговування

6.1.На всі товари, придбані в Козачок , поширюється гарантія виробника чи магазину, зазначена в описі товару.
6.2. Гарантійне обслуговування проводиться у авторизованих сервісних центрах, вказаних у гарантійному талоні.
6.3 Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені неправильною експлуатацією, порушенням умов зберігання чи самостійним ремонтом.

7. Як зв'язатися з нами

Якщо у вас виникли питання щодо обміну, повернення або гарантійного обслуговування, будь ласка, зв'яжіться з нами: